Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wyślij nam zgłoszenie na maila
Mail powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ul. Krakowska 71 32-048 Jerzmanowice
 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt napisz nam maila z taką informacją, a produkty, które chcesz zwrócić wyślij na nasz adres:

ul. Krakowska 71 32-048 Jerzmanowice 

Kwotę za zwrócone produkty prześlemy na podany przez Ciebie numer konta w ciągu 14 dni. 

 

Wszelkie reklamacje staramy się rozpatrywać na korzyść klienta i w pierwszej kolejności dążymy do polubownego rozwiązania sprawy. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl